Op 12-3 zijn we een hele dag druk geweest samen met een consultant van TOPdesk om onze, inmiddels verouderde omgeving van TOPdesk, te migreren naar de meest recente versie.
K2B-Media gebruikt TOPdesk om storingen en verzoeken op een ITIL gebaseerde wijze af te handelen. Daarnaast biedt TOPdesk de mogelijkheid om alle software en hardware van onze klanten te documenteren zodat deze zaken ten alle tijden voorhanden zijn.
We zijn bij deze migratie overgestapt van een eigen cloudserver, naar een SaaS oplossing, binnen de server omgeving van TOPdesk zelf.
TOPdesk is een internationale en innovatieve onderneming op het gebied van service management software en consultancy. Als marktleider bieden zij bewezen kwaliteit en geven ze vorm aan de dienstverlening van de toekomst. Op het gebied van service management software is TOPdesk een top 5-speler, waarbij ruim 4000 organisaties vertrouwd gebruik maken van TOPdesk.
Dankzij deze migratie kan K2B-Media ook in de toekomst vertrouwd gebruik blijven maken van TOPdesk software voor het beheren van incidenten en het documenteren van objecten.